Mohai K, Kálózi-Szabó C, Jakab Z, Fecht SD, Domonkos & M, Botzheim J. (2022) Development of an Adaptive Computer-Aided Soft Sensor Diagnosis System for Assessment of Executive Functions. Sensors. 2022; 22(15):5880. https://doi.org/10.3390/s22155880
Q1
Varga, V., Nagy S. I., Honbolygó, F., & Csépe, V. (2022. August 30.) Orthographic learning in children with dyslexia: Lexical competiton effects after an online spelling intvervention [poster]. 22nd Confenrence of the European Society for Cognitive Psychology, Lille, France.
Nagy, Sándor Imre; Varga, Vera; Honbolygó, Ferenc & Csépe, Valéria (2022): Learning trajectory of spelling in children with dyslexia: Insights from an online training test. 22nd Confenrence of the European Society for Cognitive Psychology, Lille, France.
Kertész, C. & Honbolygó, F. (2023) First school year tapping predicts children’s third-grade literacy skills. Sci Rep 13, 2298. https://doi.org/10.1038/s41598-023-29367-5
D1
Sándor, Ildikó & Ónodi, Béla. (2023) Táncház-módszer a tanórai néptánc oktatásban. Tánc és Nevelés. Dance and Education, 4(1), 83–91. DOI: https://doi.org/10.46819/TN.4.1.83-91
Sándor, I., & Ónodi, B. (2023). The Táncház-Method in Folk Dance Education. Tánc és Nevelés. Dance and Education, 4(1), 93–102. DOI: https://doi.org/10.46819/TN.4.1.93-102.
Honbolygó, F., Zulauf, B., Zavogianni, M. I., & Csépe, V. (2024). Investigating the neurocognitive background of speech perception with a fast multi-feature MMN paradigm. Biologia Futura, 1-14.
Csépe, V., & Honbolygó, F. (2024). From psychophysiology to brain imaging: forty-five years MMN history of investigating acoustic change sensitivity. Biologia Futura, 1-12.
Ioanna, Zavogianni Maria; Kelić, Maja & Honbolygó, Ferenc (2024). Examining the Central Auditory Processing Using a Multi-Feature ERP Paradigm to Phonetic, Prosodic and Acoustic Features. bioRxiv: 2024.07.23.604852.
Honbolygó Ferenc. Kertész Csaba, Nagy Sándor Imre (2024). MTA–TTK Olvasási Nehézségek Kutatócsoport: Olvasáskutatás és zenepedagógia. Anyanyelv-pedagógia XVII. évfolyam, 2024/3.89-95. Megjelenés alatt.